تست های شما بر روی چه سن هایی انجام می شود؟

طیف سنی بیماران ما از 5 سال به بالا هستند.

در کلینیک شما چه خدماتی ارایه می شود؟

کلیه خدمات مشاوره و درمان در ارتباط با بیماری های گوش . کاهش شنوایی، صدای اضافه در گوش (وزوز) و سرگیجه و تجویز مدرن ترین سمعک های دنیا انجام می گیرد.

حس می کنم گوش من دچار کاهش شنوایی شده است، آیا حتما نیاز به سمعک هست؟

خیر، در ابتدا متخصصین ما معاینه و  تست های کاملی را بر روی شما به عمل میاورند و در بسیاری از مواقع شاید با درمان های ساده ای مانند شستشوی گوش مشکل حل شود. در صورتی که کاهش شنوایی شما از حدی بیشتر باشد، سمعک توصیه می شود.

آیا سوت کشیدن گوش و درد گوش هم در حیطه کاری شما است؟

بله، تشخیص علت و درمان سوت کشیدن گوش و دردهای گوش جزو تخصص ماست!

معمولا چه سمعک هایی توصیه می شود و محدوده قیمتی آنها چیست؟

در کلینیک ما انواع سمعک ها از خارج گوشی تا نامریی بسیار پیشرفته (فول دیجیتال و فول اتوماتیک) موجود است. محدوده قیمتی آنها از 3 میلیون به بالاتر با توجه به فاکتور های متعددی مانند میزان کاهش شنوایی، نیاز بیمار، مسائل درمانی و پیشگیری و قدرت خرید مشتری متغیر است.

نشانه های کاهش شنوایی در کودکان چیست؟

کاهش شنوایی در کودکان در طول زندگی به دلایلی چون عفونت گوش، ضربات به سر، استفاده غلط از بعضی از دارو ها و یا مسائل ژنتیکی ممکن است رخ دهد که با علائم زیر قابل تشخیص است:

• تاخیر در تکلم و فراگیری زبان
  • عفونت مکرر گوش
  • بی توجه به منبع صدای بلند بعد از 6 ماهگی
  • بلند کردن صدای تلویزیون و یا موسیقی
وزوز گوش (Tinnitus) چیست و دلایل ایجاد ان را بفرمایید.

وزوز گوش به‌عنوان درکی از یک صوت فاقد معنی در یک گوش یا در هر دو گوش یا در سر، بدون حضور منبع صوتی خارجی است که اغلب به شکل‌های مختلف مثل صدای زنگ، خش‌خش، زمزمه، غرش، همهمه، تق‌تق، صدای سوت‌مانند و صدای تپش قلب تعریف می‌شود. در برخی موارد شدت این عارضه ممکن است کیفیت زندگی افراد را تحت تأثیر قرار دهد و در زندگی روزمره و فعالیت‌های روزانه فرد، اختلال ایجاد کند. خوشبختانه روش های متعددی برای مقابله با این عارضه وجود دارد.برخی از دلایل ایجاد این بیماری موارد زیر است:

• کاهش شنوایی
  • جمع شدن موم گوش درون گوش
  • استفاده از بعضی دارو ها
  • عفونت گوش یا سینوس
  • کاهش شنوایی به دلیل کهولت سن
  • اسیب سر و یا مهره های گردن
  • در رفتگی فک
  • در موارد نادر، وجود برخی از تومورها
آیا کلینیک شما با بیمه ها قرارداد دارد؟

بله، خوشبختانه با تمام بیمه های موجود در کشور مانند تامین اجتماعی و خدمات درمانی، ارتش، بانکها و …. کار می کنیم.